22 Mayıs 2014 Perşembe

BİRİNE SARILMAK YA DA SARILACAK BİRİNİ BULMAK..

Bu sabah her zamanki gibi iş yerime gitmek üzere tramvaydan inmişken, durakta bir çift gördüm..
Birbirlerine sımsıkı sarılmışlar ama öyle böyle değil..
Sevgi,aşk,nefret,elektrik..
Hani bunlar gözle görülemeyen şeyler olarak tanımlanır ya derslerde...
İşte öyle değildi gerçek..
Ben o aşkı gördüm..
Sabah sabah uykulu halimle gerçek aşkın şekil almış halini gördüm ve onlardan yayılan bir sevgi dalgası beni de etkisi altına alıverdi..
Ve aynı zamanda bir çok bildiğim ama çoğu zaman unuttuğum değerleri de hatırlamamı sağladı..
Ne kadar da özel; hayatımızda bize değer veren insanların olduğunu biliyor olmamız..
Sevgimizi gösterebileceğimiz , bizden duyacağı güzel cümlelerle gününü daha mutlu kılacağımız; paylaşımda bulunabileceğimiz dostlarımız,ailemiz,sevgilimiz,eşimiz...
Çok ta önemli değil zaten ne sıfatla adlandırıldığı...
Önemli olan sevgimizi koşulsuz sunabileceğimiz birilerinin her zaman var olacağı gerçeğini bilmek;hatırlamak...
Bunu okuyanlar bugün kendilerine bir iyilik yapsın ve artık kim ise o kişi ; sevgili; anne; kardeş yada belkide ilk kez karşılaştığı herhangi biri..
Her insanın duymaktan büyük mutluluk duyacağı kilit cümleler vardır..
Mesela ne kadar iyi göründüğü ya da sevildiğini duymak, hissetmek gibi..
Bugün hayatınızda birini " SEÇİLMİŞ KİŞİ " olarak ilan edin ve küçücük kelimelerin insan hayatında nasıl da olumlu etkiler yarattığını gözlemleyin..

Sadece söyleyin...
Yapamıyor musunuz ?
O zaman GÜLÜMSEMEYİ deneyin..


1 yorum:

  1. çok güzel yazmışsın. Bir gün Yıldız Kenter şöyle demişti , birşeylere dokunun , aşık olun. Bu bir saksıdaki çiçek te olabilir. Annemi bilirim çiçeklerine su verirken onlara hep konuşur "amanin benim kızım açmış mı bugün" Amanin oğlan neden boynun büküldü diye diye 1 saatte saksıları sular. ama kadın sevgi patlaması yaşıyor :) ben de ona çekmişim aşırı coşkun , fazla fda abartmamak lazım tabisi :)

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...