23 Mayıs 2014 Cuma

HEPİMİZ TATİL İÇİN ÇALIŞIYORUZ :)

Çalışmayı seviyorum..
Evde bütün gün ev işi yapmak ve aptallaştıran kadın programları izlemeye her zaman yeğlemişimdir çalışmayı...
Ama şu bir gerçek ki ; o kadar her halimizden yakınır bir toplum olduk ki..
Çalışan mutsuz..çalışmayan ayrı mutsuz ...
Tabi burada çalışabilmek adına iş arayan arkadaşlarımıza hiçç değinmiyorum bile..

Eğer çalışmanın sonunda hedeflediğimiz bir ara verme, yani  bir tatil olmasaydı eminim çalışmak daha zor ve amaçsız gelebilirdi...
Neyse ki her birimizin farklı yerlerde değerlendirdiği izinlere sahibiz..
(Bunu böyle emin bir şekilde söylememin sebebi tabi ki çalışanlara verilen yasal izinlerimizden kaynaklanıyor..)
Baharın gelmesiyle deniz sezonunun açılışını iple çekenin sadece kendim olmadığını düşünerek size içinizi ısıtacak,çalışmanızı işkenceye dönüştürecek tatil fotoraflarıyla baş başa bırakıyorum..
Bahar geldi;böyle oldu..:)
Bol hayal kurmalar..
Gerçek hayata döndüğümüzde hayat çook acımasızlaşacak gözünüzde..
Benden söylemesi..








DİP NOT : Başlığın bir reklam sloganı olduğunun farkındayım ama hepimizin ortak görüşünü bu kadar yansıtabilecek farklı bir başlık bulamadığımdan kullanmakta sakınca görmedim...
Ve son olarak herkesin tatil anlayışı farklıdır ; sayfamda paylaştığım resim ve fikirler tamamen şahsıma münasırdır..
Sevgilerimle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...