20 Mayıs 2014 Salı

Bir Dilek Tut Bugün

Hayallerimiz var mı ?
Evet mutlaka vardır , hayaller hedefler , günlük planlar...
Bunlar olunca hayat daha yaşanılası ve daha keyifli bir hal alıyor..Tamam; bunların olduğunu varsayalım..
Peki uğruna savaştığımız, önceliğimiz olan ,her gün hatırlayıp bu uğurda bir şeyler yaptığınız hayaller mi bunlar ??
Yoksa olmayacağını düşündüğünüz sadece hayal olarak kalacak,kendinizi buna inandırdığınız için HAYAL " den öte gerçeklik kazanamayacak şeyler mi var düşüncelerinizde.. ?
Önemli olan bu zamana kadar ne olduğu değil zaten, önemli olan farkındalık ve harekete geçmek...
İstediğimizi,istediğiniz kadar oku, bunu hayata uygulayamadıktan sonra ne anlamı olabilir ki ?
Neyse yapılmayanlara değil , yapılacaklara odaklanalım en iyisi..
Daha önce en beğendiğim kişisel gelişim kitaplarından biri olan "Evrenden Torpilim Var" da Aykut Oğut"un bahsettiği egzersizlerden de biri olan bir uygulama olan "YARATIM PANOSU" nu daha geniş kapsamlı uygulamaya karar verdim..
Bu zaten bilinen en eski uygulamalardan biri olarak modern bilimin de onayladığı ve sonuçlarını çok kolay gözlemleyebileceğiniz bir egzersiz olan bu Yaratım Panosu öncelikli olarak olmak istediğiniz yeri belirlemekten geçiyor.
En çok neyi istiyoruz?
Hangi arabaya sahip olmak istiyorsak ya da hangi evde oturmayı hayal ediyorsak ..
İş olarak olmak istediğimiz pozisyondan tutun da kişisel olarak gelmek istediğiniz noktaya kadar bütün hayallerinizi bir bir ortaya koyuyorsunuz.
Ama önemli olan bunları "yaa madem oluyor şunu da isteyeyim bari.." edasıyla değil, gerçekten sahip olmayı istediğimiz şeyleri belirleyerek yapmamız gerekiyor..
Sonrasında görsel algımızda gerçeklik oluşturabilmemiz için bu hedeflerimizi bize hatırlatacak görseller buluyoruz.Bunu bulmak ta çok çok kolay.İnternet size geniş bir ağ sağlayacaktır..
Ben daha önce okuduğum  bir kitabın yarattığı ilk etkiyle küçük bir pano hazırladım ve oraya astığım hedeflerimin yarısına sahip oldum çok şükür...
Buradaki mantık bilimsel olarak beyinin görsel olarak algısının gerçeklik kavramı olmadan yapabilmesi olarak yorumlansa da benim yaptığım şey hayallerim gözümün önünde olduğu için her gördüğümde olmasını dilemekten ve inanmaktan öteye geçmedi..
Bu sayede şimdi istediğim evde oturuyorum ve çok sevdiğim bir işte çalışıyorum...Ve bir çok şey daha..
Tabi ki hayaller biterse hayat biter..Hayal kurmaya ve panomu genişletmeye gün geçtikçe devam edeceğim.
İşte gelecek planlarımı yansıtan yeni hedeflerimin görselleri..











1 yorum:

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...