20 Mayıs 2014 Salı

Yazdıklarım Sana Gitsin ...

Bazen hayat mükemmele yakın seyrederken bile bir şeylerin eksik olduğunu hissettiğiniz oldu mu ?
Benim oldu..
İçimde beliren bir boşluk oluşuyor bazen,tanımlayamadığım..
Çok şükür ki hayal ettiğim yerde oturuyorum ve olmak istediğim kişi ile birlikteyim..
Çook sevdiğim bir işim ve ailemle planlar yapabileceğim iki gün hafta sonu tatiline sahibim..
Tıpkı hayalini kurup,hedef panoma yazdığım gibi..
Ama sabahları uyanırken bir garip duyguyla uyanıyorum.Bir şeyler eksik, evet bu doğru ama neyin eksik olabileceğine dair bir fikrim yok..???

Ya da tamam kabul! Evet fikrim var..
Bunu söylersem suçlu gibi mi görünürüm bilmiyorum. Hani şu kadınların bitmek bilmeyen "Daha.."ları vardır ya erkeklerin anlamak istemedikleri..
Daha fazla ilgi,daha fazla birlikte geçirilmiş vakit,daha fazla güzel söz,daha özel hissetme isteği;daha daha daha...

Duygusal boşluk ve kendini eskisinden daha az değerli hissetme bütün önemli dediğimiz şeylerin önemini bir anda yok ediyor.
Her şey olabilir hayatınızda ama hayatınızın temel taşı ile ilgili bir eksikliğiniz ya da duygusal boşluğunuz varsa işte o zaman sahip olduklarınız ve olacağınız her şey önemini yitirmeye başlıyor aniden.
Tam olarak bu dönemden geçiyorum bu günlerde ve nasıl düzeleceğini de iyi biliyorum...
Biraz daha ilgi ve belki de..
Ya da tamam unut gitsin...ESKİSİ GİBİ yüzümü ellerinin arasına al o bile yeter..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...