23 Mayıs 2014 Cuma

ÇILGIN CUMA...

Bugünü çok seviyorum artık..
Ne zamandan beri mi ?
Tabii ki  hafta sonu izin kullanmaya başladığımda beri...
Tabi ki her hafta sonu olduğu gibi , yapmayı planladığım ve alışılagelmiş bir şekilde hiçbirini yapamayacağım planlarım var bu hafta sonu için..
Mesela tıpkı aşağıdaki gibi yatmak ; sadece yatmak istiyorum..
Ama bu zamana kadar yapabildim mi diye sorarsanız ; ki sormayın daha iyi..
Malesef yapamadım..
Bu hafta sonu inşallah..

Hafta sonu etkinliklerime bu akşamdan başlayacağım zaten..
Ee adı üstünde zaten ; ÇILGIN CUMA..
Bu akşam bir çılgınlık yapıp evimi temizleyeyim diyorum..
Malum evli kadın halleri...
Arada yapmak lazım böyle şeyler...
Hem belki işi biraz daha abartıp , çamaşır bile yıkar hatta zeytin yağlı sarmalar yapar ; hafta sonuna bütün çılgınlığımla başlamış olurum..
Yok yok ; fazla uçmayalım yinede..

Şaka bir yana da nedense hafta sonları için türlü planlarım olsa da genelde evde pinekleyerek geçirmek bir alışkanlık oldu..
Ben diyorum zaten kendi kendime bu aralar..
Bu kadar izin yaramadı bana..Aptallaştırdı beni insani şartlarda çalışmak..
Eskisi gibi çalışıcaktım 12 saat canım çıkasıcaya kadar..
Hiç öyle plan - program derdim olmayacaktı..
Hayat iş-uyku-iş-iş-iş arasında devam edip gidecekti...

Ya neyse ne..
Yarın hafta sonu..
Hiçbir şey bu gerçeği değiştiremez ve beni çılgın Cuma'mdan alıkoyamaz....(İnş:)
Oley be..
Yaşasın HAFTASONU..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...